Friday, December 5, 2014

सुसाइड नोट !!



थाति राखेको एउटा काम
हतारिदै गर्दैछ हात
धेरै भयो रोकेको मैले
आश्वाशनका उराठलाग्दा
शब्दहरु संगै
मिति सार्दै थिएँ
तर आज
कलम समाइरहेको मेरो हात
अठोट गर्दै लेख्दैछ
प्रियजनको नाम
साथीसंगीको नाम
समाजको नाम
अन्तिम पत्र  

केहि क्षणमा
मेरो गलामा पासो
हाल्न तयार हात
अहिले कलमका धमिनीहरुबाट
रगत निकाल्दै
फुकाउदै छ आफ्नो सारा बेदना

चरम यातना
संधैको बिलौना
आज खोल्दैछ
सबै पोकाहरु
उन्मुक्तिको आभाष दिलाउंदै
लेख्दैछ आज
सबैको लागि

ए ! मेरो लाशको रमिते बन्न आउनेहरु
खबरदार
मेरो लाश माथि
तिम्रा सहानुभूतिका आँशु नझार
तिम्रा घृणाका आवेग नझार
मेरा परिवार तर्फ हेर्दै
तिनका ओसिला आँखाहरु माथि 
ति चिसा आँशुहरु माथि 
कुनै समबेदनाका कृतिम शब्द नखनाउ
म माथि कायरताको लान्छना नलगाउ
म मरेको छैन
म हारेको छैन
म भागेको छैन
सिरिफ
व्यस्त जीवनबाट
थकित भएर 
बिश्राम लिंदैछु !!
२०७१/०८/१९ © बिमोचन घिमिरे !


No comments:

Post a Comment

ShareThis